0
-
Акваріумістика
-
Коти
-
Корм для кішок та котів
- Корм для кішок та котів ROYAL CANIN
- Корм для кішок та котів Hills
- Корм для кішок та котів 1st Choice
- Корм для кішок та котів Acana
- Корм для кішок та котів Brit Care
- Корм для кішок та котів Brit Premium
- Корм для кішок та котів Carnilove
- Корм для кішок та котів Клуб 4 лапы
- Корм для кішок та котів Optimeal
- Корм для кішок та котів Profine
- Корм для кішок та котів Purina
- Корм для кішок та котів Savory
- Кошачі туалети
- Дряпки для котів
- Іграшки для котів
-
Корм для кішок та котів
- Собаки
- Птахи
- Гризуни
- Ставки
- Тераріум
- Уцінка
Повернення та гарантія
ОТРИМАННЯ ТОВАРУ
Уважно перевірте товар, переконайтеся у відсутності видимих механічних пошкоджень, перевірте працездатність ручок, запорів, клямок, інших механічних вузлів, наявність і правильність заповнення документів.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Пам'ятайте, що претензії за зовнішнім виглядом і комплектації доставленого вам товару, ви можете пред'явити тільки до передачі вам товару Продавцем.
Найголовніше! Перед початком експлуатації покупець зобов'язаний уважно ознайомитися з інструкцією та правилами експлуатації купленого вироби. Стаття 4. Права та обов'язки споживача. п.3 (ЗУ "Про захист прав споживачів")
Ви можете повернути будь-який товар, придбаний в нашому магазині Ezoo.com.ua і не підійшов вам за якимись причинами протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.
ГАРАНТІЯ НА ПРОДУКЦІЮ
Ми повністю підтримуємо гарантію виробника, а саме:
• Schego - 1 року
• Aqua Medic - 1 рік (охолоджувачі півроку)
• JBL - 1 рік
• Aquarium Systems - 1 рік
• EHEIM - 1 року
• TETRA, JUWEL, TROPICAL, AQUAEL - гарантія 1 рік.
• AquaLighter - 2 роки.
Якщо товар вийшов з ладу в результаті неправильної експлуатації, претензії не приймаються. Перш за все, це стосується механічних пошкоджень.
Претензії не приймаються на товар, пошкодження якого відбулося в процесі транспортування і який був отриманий Одержувачем. Оглядайте ваше замовлення при отриманні, в разі пошкодження відмовляйтеся від отримання товару і повідомляйте про це Продавцю.
Претензії приймаються менеджером інтернет-магазину тільки при наявності такої накладної з зазначеним ПІБ покупця і номером замовлення, що підтверджує факт і дату покупки.
Зберігайте заводську упаковку і елементи упаковки під час гарантійного терміну. Відсутність упаковки або елементів упаковки може бути причиною відмови повернення товару або гарантійного ремонту сервісним центром.
Умови гарантійних зобов'язань не поширюються на третіх осіб у разі перепродажу товару чи іншого способу передачі товару. Гарантійні зобов'язання виконуються тільки перед покупцем, тобто особою, зареєстрованою в інтернет-магазині і які оформили замовлення під індивідуальним номером.
Інформація
Служба підтримки
-
+38 044 323-31-33
+38 067 000-14-67 (Kyivstar)
+38 050 325-64-38 (Vodafone)
[email protected]
Особистий Кабінет

