Головна >> Повернення та гарантія >>

Повернення та гарантія

ОТРИМАННЯ ТОВАРУ

Уважно перевірте товар, переконайтеся у відсутності видимих механічних пошкоджень, перевірте працездатність ручок, запорів, клямок, інших механічних вузлів, наявність і правильність заповнення документів.

 

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Пам'ятайте, що претензії за зовнішнім виглядом і комплектації доставленого вам товару, ви можете пред'явити тільки до передачі вам товару Продавцем.

Найголовніше! Перед початком експлуатації покупець зобов'язаний уважно ознайомитися з інструкцією та правилами експлуатації купленого вироби. Стаття 4. Права та обов'язки споживача. п.3 (ЗУ "Про захист прав споживачів")

Ви можете повернути будь-який товар, придбаний в нашому магазині Ezoo.com.ua і не підійшов вам за якимись причинами протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.

 

ГАРАНТІЯ НА ПРОДУКЦІЮ

Ми повністю підтримуємо гарантію виробника, а саме:

• Schego - 1 року

• Aqua Medic - 1 рік (охолоджувачі півроку)

• JBL - 1 рік

• Aquarium Systems - 1 рік

• EHEIM - 1 року

• TETRA, JUWEL, TROPICAL, AQUAEL - гарантія 1 рік.

• AquaLighter - 2 роки.

 

Якщо товар вийшов з ладу в результаті неправильної експлуатації, претензії не приймаються. Перш за все, це стосується механічних пошкоджень.

Претензії не приймаються на товар, пошкодження якого відбулося в процесі транспортування і який був отриманий Одержувачем. Оглядайте ваше замовлення при отриманні, в разі пошкодження відмовляйтеся від отримання товару і повідомляйте про це Продавцю.

 
Гарантія на акваріуми надається лише на герметичність швів та електроустаткування.
Не надається гарантія на скло та люмінесцентні лампи. Цілісність скла уважно оглядається при отриманні.
Претензії щодо працездатності ламп приймаються протягом 14 днів.

 

Претензії приймаються менеджером інтернет-магазину тільки при наявності такої накладної з зазначеним ПІБ покупця і номером замовлення, що підтверджує факт і дату покупки.

Зберігайте заводську упаковку і елементи упаковки під час гарантійного терміну. Відсутність упаковки або елементів упаковки може бути причиною відмови повернення товару або гарантійного ремонту сервісним центром.

Умови гарантійних зобов'язань не поширюються на третіх осіб у разі перепродажу товару чи іншого способу передачі товару. Гарантійні зобов'язання виконуються тільки перед покупцем, тобто особою, зареєстрованою в інтернет-магазині і які оформили замовлення під індивідуальним номером.