Головна >> Доставка та оплата >>

Доставка та оплата

Оплата

Оплата може здійснюватися наступними способами:

• Готівковий розрахунок - оплата готівкою кур'єру (тільки для м.Київ) або на відділенні Нової Пошти при отриманні замовлення.

• Банківський платіж - на розрахунковий рахунок Приватбанку (інструкція по оплаті).

• Оплату на розрахунковий рахунок Приватбанку можна здійснювати через термінал «Приватбанку», касу банку, платіжну систему Приват 24, інші платіжні системи України.

 

Доставка

• Адресна доставка замовлень по Києву вартістю понад 1000 грн. здійснюється безкоштовно кур'єрськими службами м.Київ

• Доставка замовлень по Україні вартістю понад 1000 грн. здійснюється Безкоштовно Новою поштою

• Доставка замовлень по Києву вартістю від 200 до 999 грн. здійснюється платно, вартість такої доставки складає 50 грн.

• Доставка замовлень по Україні вартістю від 200 до 699 грн. здійснюється платно. Вартість такої доставки проводиться за розцінками перевізника.

• Доставка замовлень по Україні вартістю від 700 до 999 грн. здійснюється платно, вартість такої доставки складає 50 грн.

• Доставка замовлень по Україні вартістю від 700 грн  здійснюється безкоштовно службою доставки "УкрПошта"

 

Замовлення вартістю до 200 грн не обробляються.

 


• Доставка товару по Україні здійснюється виключно Новою Поштою та транспортною компанією «УкрПошта».

 Умови доставки акваріумів / тераріумів по Україні уточнюйте у менеджера. Платник послуг з доставки та палетування акваріума по кожному акваріуму / тераріуму визначається індивідуально.

• Після відправки номер декларації повідомляється на телефон, вказаний в замовленні за допомогою СМС. За цим номером ви зможете отримати товар в представництві транспортної компанії у вашому місті при наявності паспорта.

• Ви також можете самостійно зв'язатися з оператором служби доставки по електронній пошті або контактними телефонами.

 

Особливості доставки:

• При виборі доставки Новою поштою на адресу, вказану Одержувачем, вартість доставки розраховується згідно тарифів кур'єрської доставки Нової пошти.

• У разі доставки замовлення Новою поштою по Україні та оплати його при отриманні, на підставі так званої «післяплати», Одержувачем додатково оплачується послуга перевізника з доставки грошей Продавцю в розмірі 3% від вартості замовлення.

• Доставка по м.Київ замовлень вагою (факт / обсяг) більше 30 кг здійснюються тільки до парадного.
 

 

Отримання товару:

• Уважно розгляньте товар, переконайтеся у відсутності видимих ​​механічних пошкоджень, перевірте працездатність ручок, запорів, клямок, інших механічних вузлів, наявність і правильність заповнення документів. Пам'ятайте, що претензії за зовнішнім виглядом і комплектації доставленого вам товару, ви можете пред'явити тільки до передачі вам товару продавцем.

Найголовніше! Перед початком експлуатації покупець зобов'язаний уважно ознайомитися з інструкцією та правилами експлуатації купленого виробу. Стаття 4. Права та обов'язки споживача. п.3  (ЗУ "Про захист прав споживачів")

 

ГАРАНТІЯ НА ПРОДУКЦІЮ

Ми повністю підтримуємо гарантію виробника, а саме:

  • Schego - 1 року
  • Aqua Medic - 1 рік (охолоджувачі 0,5 року)
  • JBL - 1 рік
  • Aquarium Systems - 1 рік
  • EHEIM - 1 рік
  • TETRA, JUWEL, TROPICAL , AQUAEL - гарантія 1 рік.
  • AquaLighter - 2 роки

 

• Якщо товар вийшов з ладу в результаті неправильної експлуатації, претензії не приймаються. Перш за все, це стосується механічних пошкоджень.

• Претензії не приймаються на товар, пошкодження якого відбулося в процесі транспортування і який був отриманий Одержувачем. Оглядайте ваше замовлення при отриманні, в разі пошкодження відмовляйтеся від отримання товару і повідомляйте про це Продавцю.

• Не приймаються претензії по роботі люмінесцентних та інших ламп - вони перевіряються перед відправкою і поверненню або обміну не підлягають.

• Гарантія на акваріуми надається лише на герметичність швів та електроустаткування.

• Претензії приймаються менеджером інтернет-магазину тільки при наявності такої накладної з зазначеним ПІБ покупця і номером замовлення, що підтверджує факт і дату покупки.

• Зберігайте заводську упаковку і елементи упаковки під час гарантійного терміну. Відсутність упаковки або елементів упаковки може бути причиною відмови повернення товару або гарантійного ремонту сервісним центром.

• Умови гарантійних зобов'язань не поширюються на третіх осіб у разі перепродажу товару чи іншого способу передачі товару. Гарантійні зобов'язання виконуються тільки перед покупцем, тобто особою, зареєстрованою в інтернет-магазині і які оформили замовлення під індивідуальним номером.

Фактом угоди Покупця з вищевикладеним є оплата Покупцем за замовлений товар.

 

Ми з задоволенням дамо відповідь на будь-які ваші запитання в робочий час офісу компанії Еzoo,

з 9 до 19 годин щодня, крім вихідних.

Viber +380503256438

Telegram ezoo_com_ua 

whatsapp 0961006840 

Написать в Вайбер

 

Вдалих вам покупок!